last week free

21 september 2014 - Kelowna, Canada

Mijn laatste week vrij en dan weer school.

In die week heb ik met Kenna en Cole en de hond (Messie) gewandeld. En ik ging naar Bear Creek gegaan met een andere uitwisseling jongen en een man van de humelage. We gingen eerst berg op en dan berg af wandelen langs een riviertje. Daarna gingen we naar fintry park waar een rijke man woonde en waar een waterval is. We gingen helemaal naar de top van de waterval beklimmen. we hebben wel 600 trappen gehad. Dus het einde van de dag was ik wel moe. In de weekend gingen we kamperen met vrienden. Daar gingen we ook op zoek naar zalm. We hebben de zalm gevonden maar we zagen ook dode zalmen. Ik heb ook nog gezwommen in een meer. En het water was al best koud. De volgende dag kwamen familie van de vrienden ook nog en die hadden een boot mee genomen. Dus we gingen varen op het meer. En het ging heel erg hard. Achter de boot was ook een band. Ik ging ook op de band en ging heel erg hard en heen er weer. Dit was een hele leuk weekend.

Sorry dat deze week zo laat is.