First three weeks of school.

10 oktober 2014 - Kelowna, Canada

School is begonnen. Ik moet weer vroeg opstaan. Het is een grote school. En ze doen het heel erg anders dan wat de wp doet. Want ik heb maar 4 lessen per dag één semester lang de zelfde 4 lessen: koken, biologie, scheikunde, naaien voor de helft en de andere helft leadership. En buiten de les om heb ik nog outdoors. Ik heb al gerechten gemaakt met koken: appel muffin, appel creb, en citroen met bleu berry's scones. En met naaien heb ik een pin kussen gemaakt. En als ik naar school toe ga ga ik met een gele bus naar school. In de drie weken heb ik ook mijn snowboard kleding geregeld. En ik heb ook een toetje griesmeelpudding met citroensap gemaakt voor mijn gastgezin en ze vonden het lekker. En we zijn in een weekend naar een vogelverschrikker festival geweest. De laatste week had ik ook een dinee met KVSCA en heb mijn andere gastgezin ontmoet en heb kalkoen gehad. Dat is de eerste kalkoen van de drie. Het was heel erg gezellig. En door dat werd ik ook gevraagd om mee te gaan met de groep die komend april naar Veendam toe gaat, naar de Kelowna leger museum toe te gaan. Het was heel erg interessant en was leuk om de groep te ontmoeten.

Dit weekend ga ik naar Vancouver om tanksgiving te vieren.

Al vast een fijne tanksgiving