Spring Break

11 april 2015 - Kelowna, Canada

Ik had twee weken vakantie. De kinderen waren vrij en de ouders hadden gewoon nog werk. De groep vrienden van mijn gastgezin hadden het zo geregeld dat ieder gezin een dag had. Dus woensdag was het dan hier en maandag bij Jake enzovoort. Dus maandag waren we bij Jake. We gingen toen een canvas verven en ouderwets buitenspelen. Ik ging ook mee doen met verstoppertje. Het was heel erg gezellig en leuk. En de canvas is mooi geworden. Dinsdag bleef ik thuis. Woensdag gingen we met de groep naar H2O. Dat is een best groot zwembad. Het was heel erg gezellig.

Donderdag gingen ik met mijn gastgezin naar Gibson om daar vrienden van mijn gastgezin te zien. Gibson ligt boven Vancouver. Vrijdag was het regenachtig dus we gingen naar een van de rainforest. Want daar voel je de regen minder dan op de strand. Tijdens het wandelen zagen we  een slang. Het was een hele mooie wandeling. Zaterdag was het zonnig dus we gingen naar de strand om daar te wandelen. Tijdens het wandelen zagen we een sea lion. Zondag in de ochtend ging ik en hun vriend Mike ( hebben de zelfde naam) kajakken op de oceaan. Daar hadden we nog een seal gezien. Daarna gingen we wandelen bij een andere strand. In de tussentijd waren we bij de vrienden huis en we sliepen daar ook. Maandag gingen we weer terug naar Kelowna.

Woensdag gingen we lekkere cup cakes maken. Donderdag ging ik naar de kapper. Nou  is mijn haar stuk korter. Vrijdag gingen we naar een karaoke bar. Het was heel erg gezellig en we hebben veel gezongen.

Dit was mijn twee weken spring break.