Easter, Seattle, last day's

12 april 2015 - Kelowna, Canada

Mijn laatste twee weken school en Easter weekend. Woensdag ging ik naar KLO toe om een Nederlandse les te geven aan de leerlingen die 28 april naar Veendam toe gaat. Deze dag kwamen ook mijn ouders aan in Canada.

Vrijdag was het dan goede vrijdag. We gingen eerst naar Surrey toe omdat het dichterbij bij de grens. Een traditie van mijn gastgezin is fish and chips op goede vrijdag dus we gingen naar een restaurant waar fish and chips is. De restaurant is dicht bij White Rock dus we gingen ook naar White Rock. Zaterdag gingen we dan naar Seattle toe. Eerst moesten we over de grens dat duurde wel even. Ik moest ook naar binnen toe want ik ben niet Canadees dus moest een formulier invullen. En nu heb ik ook de Amerikaanse stempel in mijn paspoort. Toen we eindelijk in Seattle waren gingen we eerst naar onze hotel wat heel erg luxe was. Daarna gingen we naar public market waar we nog langs de eerste Starbucks kwamen. Daar in de buurt was ook de muur met al dat kauwgom. In de middag gingen we met een tram naar EMP museum. Deze museum gaat heel veel over muziek en was heel erg leuk om te zien. We gingen ook uiteten naar een gezellig Frans restaurantje. Op zondag eerste paasdag gingen we eerst shoppen en daarna gingen we naar de fremont market waar we hebben geluncht. Daarna gingen we naar de space needle. Naast de space needle is een tuin van glas en 5 bloemen die geluidt maakt als je langs loopt. Deze twee dagen was het heel erg mooi weer, vol op zon. Ze zegen dat het 10 maanden regen daar dus we hadden geluk met het weer. Maandag gingen we weer terug naar Kelowna. het was wel een 6 uur drive. Maandag ging ik ook nog uiteten met mijn vrienden. Het was heel erg gezellig en lekker gegeten.

Dinsdag moest ik weer naar school toe. Donderdag gaf ik weer Nederlandse les aan KLO. En vrijdag was mijn laatste school dag. Die dag had ik mijn zelf gemaakte sjaal afgemaakt en veel afscheid genomen van mijn vrienden en leraren. Die dag was ik happy and upset. Want ik merk dat ik Nederland een beetje mis en blij om vandaag mijn ouders weer te zien. Maar ik zal het wel missen want heb leuke vrienden gemaakt het had zo veel leuke dingen gedaan. Ik ga jullie wel missen. I gona miss you guy's all. And had a really fun school year with great experience. En vandaag is het zaterdag 11 april.Vandaag ben ik bezig om mijn koffers in te pakken en mijn kamer opruimen. En wachten op mijn ouders die komen. Maar ik ga nog twee weken roadtrippen met mijn ouders door Canada. Dus dat is er om na uit kijken.

Denk dat de volgende keer weer schrijf over mijn roadtrip weer in Nederland ben. De tijd gaat zo snel als je plezier hebt.