Last three weeks with the McEwan + Vancouver

2 februari 2015 - Kelowna, Canada

Dit waren mijn laatste weken bij mijn eerste gastgezin McEwan.

Week 3 was een normale school week. In de weekend gingen we naar big white. Zaterdag ging ik met Colleen en Chuck snowshoeing en dat was heel erg leuk en gezellig. Daarna gingen we lekker met ze allen in de hot tub. Zondag was dan mijn mama jarig en ging met haar skypen. Daarna ging ik mijn snowboard halen en ging ik snowboarden met een go pro. Dat is het leuke filmpje dat er al opstaat. Dan om 1 uur had ik dan mijn laatste les. De eerste keer van de lift en niet gevallen. En dan ging ik weer naar beneden en toen kwam een man er aan die niet uitkijkt. Dus zijn snowboard kwam op mijn arm. Waardoor de eerste hulp aan kwam en die zei dat ik naar de big white dokter moest gaan. Hij zei dat het niet zo erg was maar dat ik wel moest rusten. Dus ik kreeg een heel kort les jammer genoeg.

Maandag ochtend ging ik dan naar Vancouver met een groep uitwisseling studenten. De hele ochtend zaten we dan in de bus. In de middag gingen we naar de aquarium. Waar ik ook een dolfijnen show zag. Daarna gingen we nog naar de strand. Daarna gingen we naar de hotel in Metrotown naast een grote mall. Het hotel had ook een zwembad waar we in hebben gezwommen. Dinsdag gingen we in de ochtend naar Grouse mountain waar we gingen snowshoeing en schaatsen. Daarna gingen we een 4D film kijken wat fly over Canada heet. De film was heel erg leuk. Daarna gingen we naar Gastown waar de klok werd terug gezet wat ik de vorige keer niet kon zien. Daarna gingen we weer naar de hotel. Woensdag gingen we 's ochtends naar Capilano suspension bridge. Het is heel erg mooi. We kregen er een rondleiding van. Daarna gingen we naar ScienceWorld. Dat is een museum waar je allemaal dingen kon doen wat heel erg leuk was. Daarna gingen we naar Granville Island om daar wat te eten. En we kwamen terug bij de hotel. Donderdag gingen we naar Stanley park en gingen we wat rond lopen. Daarna gingen we naar de bus om weer terug te gaan naar Kelowna. Het was heel erg gezellig, leuk groep. Vrijdag had ik dan weer school.  In de weekend gingen we zondag naar de 'The theory of everything'.

Week 5 was mijn laatste week bij de familie en de laatste week van de semester. Donderdag hadden we dan lange Blocks. En die dag had ik scheikunde en biologie. Vrijdag had ik koken waar we een gerecht gingen maken met vis. En ik had leadership waar we eerst wat gingen opruimen en toen kregen we pizza. In deze week heb ik ook mijn spullen gepakt. Die vrijdag gingen we met de familie naar de 'Old spaghetti factory'. En toen hebben ze mij afgezet bij de nieuwe familie en doei gezegd. Zaterdag ging ik helpen met een opdracht voor school van een van de kinderen. En Zondag was mijn broer Bernard jarig en natuurlijk met hem geskypt.