Thanksgiving

25 oktober 2014 - Kelowna, Canada

De super leuke weekend in Vancouver. We gingen vrijdag op weg naar Vancouver. De reis duurde wel 5 uur maar het was het waard. We gingen naar een sushi bar. Mijn tweede keer dat ik sushi heb gegeten. En toen gingen we naar de huis van de familie van mijn gastgezin. De volgende dag gingen we naar China Town. Waar we naar een chinees restaurant zijn geweest waar ik dim sum heb gehad. En ik kan nu ook goed overweg met stokjes. Daarna gingen we rond China Town lopen en in winkel in waar ze raar dingen verkopen. Daarna gingen we naar Gastown een oud deel van Vancouver. Daarna gingen we naar een football wedstrijd van de BCLions de team van Vancouver. En ze hebben gewonnen. De volgende dag kwam rest van de familie waar we gezelig aan het kletsen. En toen kwam de Thanksgiving eten er aan. Was heel erg lekker. De volgende dag gingen we weer naar huis langs de hoge bergen. tijdens het rijden zie je vrachtwagen langzaam rijden want je gaat van een helling af en de vrachtwagens zijn heel erg zwaar dus ze remmen steeds.

En toen begint de school weer. Op donderdag was op school black and gold day want dat zijn de kleuren van de school. Ik zag dat sommige studenten het heel erg serieus nemen met de gezicht vol met black and gold.

In het weekend ben ik met Chuck weer naar de zalm rivier geweest want er was weer een piek. En dit keer waren op tijd. Er waren heel mensen. Maar ik denk meer zalmen. 4 jaar geleden waren er 3,5 miljoen zalm tijdens Bernard uitwisseling. En daar de kinderen van heb ik gezien.

Deze week 43 heb ik mijn pyjama afgemaakt met mijn naai klas. En heb weer veel lekker dingen gemaakt tijden kook klas.

Dat weekend hadden we thuis ons Tanksgiving eten met de familie. Overdag heb ik geholpen met het voorberijden. En de dag der voor heb ik een appeltaart gemaakt. Het was heel erg lekker en gezellig.

Dit was mijn thanksgiving experience.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annemarie:
    1 november 2014
    Hoi Sientje,

Wat een leuke dingen maak je mee!

Groetjes uit Roden.
  2. Margriet:
    2 november 2014
    Dag Sinterklaas,
    Volgens mij vermaak je je goed. Geen tijd voor heimwee?
    Na Thanksgiving en Halloween nog een hoogtepunt: Noel! Ben benieuwd naar dat verhaal.
    groet, Margriet