First day's

1 september 2014 - Kelowna, Canada

Ik ben eindelijk in Canada!!!!

Ik heb eerst twee dag geslapen bij Denise en Dennis met een prachtig uitzicht. Vrijdag ben ik met hun een beetje door Kelowna gereden. We zijn ook langs de school geweest. Daarna hebben we een bqq gehad. En die dag voelde ik me erg moe. En dat komt van de jetlag. Maar nu valt dat best mee. Ik ben zaterdag naar mijn gastfamilie gegaan. Ik zit in een familie met 2 kinderen de namen zijn Kenna 15 en Cole 12 en vader: Chuck en moeder: Colleen. En zijn heel erg aardig. En ben die dag ook al naar de bieb geweest en een paar winkels. De winkels zijn daar heel erg groot. Ben ook door de Bernard Avenue geweest. Vandaag zondag zijn we naar een berg geweest waar een park is en de park heet Myra-Bellevue Provincial Park. Daar hebben we meer dan 6 km gewandeld. We wandelde waar vroeger een spoorweg was. Dus ben daar over bruggen en in tunnels gewandeld. 5 jaar geleden was daar een bosbrand dus je ziet dode bomen in de foto's. Ik heb te horen gekregen dat misschien donderdag de scholen weer begint maar dat is nog niet zeker. Er komen ook foto's bij. Dit waren de eerst paar dagen.

To be continued...

1. Hilda, je mam:
    1 september 2014
    leuk Sientje te lezen dat het gebied wat kan verkennen voordat de school begint. Zo te lezen ben je onder de indruk van alles, de bergen, de grote winkels enz en uiteraard een leuk gastgezin.
    Blijf de blog bijhouden ook met foto's !
  2. F. Feijen:
    3 september 2014
    Hey Sientje!

Wat een leuke update en leuke foto's. Ik kijk uit naar het volgende verhaal met foto's.

Heb je al een andere mobiel met eventueel watchapp? Laat het maar weten.

Ciaox Femmy
  3. Hilda, je mam:
    4 september 2014
    Sientje, volgens mij heb ik wat fout gedaan bij een reactie te tikken,waarschijnlijk moet ik ook het Email vervangen.Leuke foto's, we kunnen dan zien waar je zo al bent geweest.