voorbereiding reis

20 juli 2014 - Veendam, Nederland

Hallo allemaal,

Ik hou van reizen en heb mijn examens gehaald en nu ga ik op uitwsseling naar Canada!!!! Eerst was er niemand die hier naar toe wil maar omdat mijn broer paar jaar gelden ook er was en dat zo goed bevallen is. Gingen ze toch op zoek naar gastgezin. Nu heb ik er zelf twee. Ben zelf heel erg blij mee dat ik er toch heen ga ook is het voor 8 maanden. Nu heb ik allemaal papieren geregeld zoals mijn visum, reisverzekering en mijn vliegtiket. Nu moet ik alleen nog maar wat spullen regelen en afwachten tot dat het tijd is. Want ik ga op 28 augustus met de vliegtuig naar Vancouver en dan naar Kelowna.

Wordt vervolgd........

1. Hilda, je mam:
    23 juli 2014
    He Sientje,
    goed van je dat je een blog hebt aangemaakt.
    Ik hoop wel dat je de blog beter bij houdt dan je broer. Toen die eenmaal in Kelowna was had hij geen tijd meer kennelijk..
    Spannend hè dat aftellen tot de 28e augustus. Alles nalopen wat je mee wilt hebben. Aan welke regels je allemaal moet voldoen o.a. met je bagage, gewicht, afmetingen, vloeistoffen.
    Geniet van de voorbereiding tijdens je vakantiewerk we helpen je allemaal als het nodig is zeg je het maar.